Nejnovější články

Vítejte!


Ahoj všichni, vítám vás u prvního článku na blogu!
Již nějakou dobu jsem o založení blogu o jídle přemýšlela, ale stále jsem si nebyla zcela jistá, jakému typu vaření bych se v něm vlastně měla věnovat. Během letošních prázdnin mi ale z mnoha stran bylo řečeno, že by se jim líbil blog o pečení všeho druhu, a jelikož jsem si v pečení jistější než ve vaření, bylo rozhodnuto.

V kuchyni trávím už od mala velké množství svého volného času. Vždycky mě bavilo pomáhat mamce s přípravami různých jídel či sladkostí. Čím jsem byla straší, tím více jsem k této činnosti tíhla a nakonec se z toho vyklubala láska k pečení. Doma jsme se tak s mamkou rozdělily na milovnici vaření a milovnici pečení, čímž obsáhneme vše. Tento blog bude tedy o pečených dobrotách, ať už sladkých či slaných, a o jejich přípravě. Budu se snažit připravovat, jak recepty známé - přeci jenom někdo nemusí znát staré dobré klasiky - , tak i nějaké nové a moderní.

Doufám, že se vám bude na blogu líbit, že pro vás budou recepty přínosem - že je také popřípadě vyzkoušíte a dáte mi vědět, jak vám chutnaly a povedly se. Zkrátka a dobře, že se na blog budete rádi vracet a že mi tu budete nechávat odezvu. :)

Výsledek obrázku pro baking tumblr

Komentáře

Oblíbené příspěvky